מהיום תאמרו: משרד הבינוי

    שלמה בן יוסף No Comments on מהיום תאמרו: משרד הבינוי
    23:59
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממשלת ישראל אישרה את שינוי שם המשרד, שם אשר מלווה את המשרד מאז הקמתו בתחילת שנות ה-60 של המאה הקודמת. משרדנו הפך להיות גורם מרכזי בענף הבנייה ולאחר תהליך מיתוג שנעשה לאורך חודשים וכלל מחקרים ובדיקות הוחלט על שינוי השם ל"משרד הבינוי", השם הראוי לאור האתגרים העומדים לפתחו של המשרד.

    כחלק מתהליך מיתוג ואסטרטגיה כולל שעובר המשרד, נבחנה האפשרות לשנות את שמו של המשרד, ולשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) התבקשה להגיש את המלצתה המקצועית בנושא. הדבר נדון במספר ישיבות נרחבות עם גורמים מקצועיים מהמשרד ומחוצה לו.

    בציבור הרחב ובאמצעי התקשורת שמו של המשרד השתנה מפרסום לפרסום ומדובר לדובר – משרד הבינוי והשיכון, משרד השיכון, משרד השיכון והבינוי ומשרד הבינוי. כמובן שמצב זה אינו רצוי, ולכן הוחלט לקצר את שם המשרד לשם בן מילה אחת בלבד, כדי ליצור שם קליט ואחיד. שם של מילה אחת הוא דבר נכון יותר ברמה המקצועית על מנת לייצר זכירות והטמעה שלו בקרב הקהל הרחב, ברוח מטרות המשרד.

    עם צמיחת המדינה, שגשוגה והגידול באוכלוסייה, אופי ומטרות המשרד השתנו משמעותית במשך השנים – כמו במשרדים רבים אחרים שהחליפו את שמותיהם, יותר מפעם אחת.

    למשרד הוצגו כמה אפשרויות לשם בן מילה אחת ולבסוף הוחלט על משרד הבינוי – השם שמתאר בצורה הטובה ביותר את הפעילות הרחבה של המשרד ברמת המאקרו גם בטווח הקצר, גם בטווח הבינוני וגם בטווח הארוך.

    חשוב לציין כי אנו לא מוותרים ולא מתעלמים חלילה מתחום הפעילות החשוב של הסיוע בדיור.

    תחום זה בא לידי ביטוי בשתי צורות מרכזיות:
    1. בסיסמה שהוגדרה כפיתוח הפרסומי של חזון המשרד – "להגיע לבית בישראל" – אשר תופיע בכל החומרים המיתוגיים (כרטיס ביקור, ניירת משרד, תבנית מודעה ועוד).
    2. בנראות של הלוגו החדש, ואשר במרכזו מופיעים בתים נגישים ומופשטים.



    0 תגובות